PLAY-DOH BACK TO SCHOOL

Deze zomervakantie start Play-Doh met een digitale campagne die voor het eerst niet gericht is op kinderen, maar specifiek op ouders. Met de campagne ‘Inspireer je kind, voordat de school begint’ wil Play-Doh ouders op ludieke en komisch herkenbare wijze laten ervaren dat spelen met Play-Doh niet alleen leuk is voor de kinderen, het is ook goed voor ze. Het helpt namelijk met het oplossend vermogen van kinderen én het stimuleert creativiteit.

 

Inspireer je kind voordat de school begint

De ‘back to school’-campagne is de allereerste campagne waar Play-Doh zich uitsluitend richt op de ouders. Normaal gesproken zijn alle campagnes gericht op de kinderen. Om ervoor te zorgen dat ouders zich direct aangesproken voelen, is gekozen om voor hen herkenbare situaties in de woonkamer uit te vergroten. En hen echt te raken, spelen kinderen op schattige wijze de rol van ouders in de campagne. De digitale campagne bestaat onder andere uit prerolls, Facebook videos en Instagram posts en stories en wordt in augustus 2018 in Nederland en België uitgerold afhankelijk van de vakantie regio’s.

Deel deze pagina