NIVEA Tony Cohen

FCB Amsterdam & Tony Cohen ontwerpen excl. jurk voor NIVEA

Met NIVEA Invisible for Black & White deodorant blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp FCB Amsterdam samen met topontwerper Tony Cohen de reversible black & white dress. De jurk met een waarde van €399,-  kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door de kwalitatieve afwerking van haute couture.

NIVEA sponsort ook dit jaar weer de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. Dit jaar is die samenwerking nog intensiever geworden, met onder andere de ontwikkeling van het jurkje. In aanloop naar het event wordt de reversible black & white dress gelanceerd samen met een online film waarin Kim Feenstra het jurkje introduceert. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA’s social media kanalen.

De reversible black & white dress heeft een oplage van 150 stuks en is te winnen bij Etos na aankoop van twee NIVEA-actieproducten. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, ontwerp en productie.

 

Credits

Klant: NIVEA (Beiersdorf)
Verantwoordelijk bij klant: Sophie Plender – Janse, Annemieke Poot, Tim Maas
Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Viet Ta Trong, Wouter Kampman, Rolf Bais
Creative Directors: Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven
CCO: Massimo van der Plas
Strategie: Micky Geesink
Account: Benno van der Helm, Netteke Bak, Gemma van Riet

Productiebedrijf: Made.For.Digital
Director: Tom Titulaer
D.O.P: Thomas van Krugten
Producer: Patrick Katuk
Edit: Made.For.Digital
Grading: The Lodge
Sound: Soundcircus

Deel deze pagina