Easy Jet

easyJet kiest voor FCB Amsterdam

Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft FCB Amsterdam gekozen om het merk nog beter in de Nederlandse markt te positioneren. Zo is het bureau verantwoordelijk voor alle social media en digital activiteiten, en ontwikkelt het bureau ook het tweede Nederlandse deel van de geïntegreerde ‘Why not?’ campagne.

Amsterdam als thuishaven

Met Schiphol als thuishaven heeft easyJet haar leidende positie zowel in Europa als Nederland bevestigd. Sinds de opening van de basis op Schiphol heeft easyJet een enorme groei doorgemaakt, zowel in het aantal bestemmingen als personeel: er werken inmiddels 300 Nederlandse piloten en cabinepersoneel vanuit Amsterdam. De communicatie voor komend jaar moet bijdragen aan het ondersteunen van deze groei.

easyJet blijft groeien op Schiphol, we vervoeren dit jaar meer dan 6 miljoen passagiers naar 42 bestemmingen vanaf Amsterdam. Met FCB Amsterdam als partner hebben we er vertrouwen in dat we de vruchten van deze groei kunnen blijven plukken wat betreft de positie van ons merk in Nederland.

– William Vet, Country Director Nederland easyJet.

easyJet wil de komende jaren significant groeien in Nederland. Zowel binnen de zakelijke als de leisure markt, wat betreft het aantal vluchten, bestemmingen en de bezettingsgraad. Maar ook als merk. Die groei en ambities passen helemaal bij die van FCB Amsterdam.

– Jos Vis, CEO FCB Amsterdam

Deel deze pagina