
31 mrt AI SPECIALIST
We hebben opnieuw een super leuke functie vacant. Een nieuwe functie: AI specialist. Het is wel een tijdelijke functie. Want als je heel goed bent heb je je zelf natuurlijk binnen een jaar overbodig gemaakt…..;-).
De AI specialist
is een interne motivator met als doel iedereen bekend te maken met AI. Daarnaast adviseer je onze klanten en potentiële klanten over hoe je AI-technologieën kunt implementeren in marketing en reclame. Hoe kan onze dienstverlening nog slimmer, sneller en beter met behulp van deze techniek, een onontgonnen gebied waarin jij graaft om het beste voor het bureau en onze klanten te halen.
De functie
is nieuw en plaatsen we binnen de afdeling strategie. Toch is je rol bureau-breed. Want alle account mensen, creatieven, het management en de directie hangen aan je lippen om te leren wat er mogelijk is en hoe we dingen middels AI kunnen verbeteren. Als AI Specialist werk je dus samen in een multidisciplinaire team om AI-technologieën te integreren in onze reclamecampagnes. Je zult verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van AI-gestuurde oplossingen die helpen bij het optimaliseren van campagnes en het vergroten van de impact van onze creatieve ideeën.
Je zult ook met grote regelmaat on tour gaan, om onze klanten en prospects te voorzien van adviezen en visie rondom de rol van AI. Om ze te laten zien hoe we hen kunnen helpen te groeien.
Wij zijn FCB Amsterdam
Een van Nederlands grootste zelfstandige reclamebureaus. Gesitueerd in de oude Renaultgarage aan de Wibautstraat. Ja, dat is boven Dauphine. Op de derde en vierde verdieping. We werken met bijna 60 mensen voor merken als DAF, L’Oreal, Nestle, easyJet, EuroPoolGroup, Mastercard, PACCAR Parts en ING. Voor veel van onze klanten zijn we de marketing en communicatie HUB voor Europa. We zijn daardoor een internationaal en zeer divers bureau.
Omdat we zelfstandig zijn is ondernemen een belangrijke waarde in onze cultuur. Net als family, creativity en open. We doen dingen graag samen en waarderen elkaar daarin. We zijn teamplayers in plaats van solisten. We werken vanuit onze waarden waarbij het behalen van een gedegen financieel resultaat belangrijk is, maar winstmaximalisatie is dat niet. We hechten veel waarde aan een goede werk/privé balans en acteren daar ook naar.
We zijn op zoek naar iemand met een HBO/WO niveau
Iemand die al in de reclame werkt of daar in ieder geval veel affiniteit mee heeft. We denken aan zo’n 3 tot 5 jaar ervaring. Je moet je lekker voelen in een dynamische organisatie waar niet alles tot op de laatste komma is vastgelegd. Je communiceert makkelijk en vindt het ook leuk om met veel mensen om te gaan. Je hebt een brede, ondernemende, interesse. Een goede beheersing van zowel Nederlands als Engels is nodig. Bovenal moet je vooral heel veel plezier willen vinden in je werk. En je weet natuurlijk alles van AI. En wat je nog niet weet, dat wil je binnen de kortste keren wel weten.
We bieden (vinden wij tenminste) een ongelooflijk leuke werkplek en werksfeer. We hebben een hybride werkpolicy en de functie is voor 80 tot 100%. We zijn een club mensen die je met open armen zal verwelkomen en graag van je wil leren, maar bieden ook alle mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen. Past dit alles bij je? Stuur dan je reactie naar jos.vis@fcbamsterdam.nl.