LEFFE | VOL LEVEN

Leffe zet zich met haar allereerste Nederlandse campagne neer als ultieme verrijking voor mensen die bewust kiezen voor kwaliteit en authenticiteit en daarvan genieten.
Vanuit de rijke historie, de ingrediënten en de persoonlijke genietmomenten ontwikkelden we de merkbelofte: Leffe. Vol Leven.

De geïntegreerde campagne werd gelanceerd met drie commercials. Telkens staat een moment centraal waarin er wordt genoten van een ‘sophisticated lifestyle’. Deze momenten worden verrijkt met Leffe. De campagne werd verder ondersteund met retail- en horeca activaties en een uitgebreide onlinecampagne.

Vol Leven

Vol Leven slaat op het product: de rijke en volle smaak, levend gist, het brouwproces en de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar Vol Leven slaat ook op mensen die kiezen voor een mooi en bewust leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. Daarmee is Leffe er voor iedereen die van het leven geniet.

Koester de momenten en geniet

We gaan mensen niet opdragen om hun leven anders in te richten; wel om meer te genieten. Om momenten die jij zelf uitkiest te koesteren en daar rust en tijd voor te nemen. Of je jezelf nu terugtrekt met je favoriete muziek, keihard werkt aan je hobby of geniet van authentieke producten en materialen. Het gaat om die bewuste keuze, een keuze voor jouw producten, jouw moment, jouw leven.

De campagne

De commercials hebben we ingestoken als ‘klassieke’ bier-commercials. Deze zijn, net als Leffe zelf met veel ambacht en koestering ontwikkeld. Met natuurlijk licht, klassieke materialen en prachtige biershots. Het ‘Vol Leven’-gevoel komt in alles terug. Van advertenties, POS-materialen in de supermarkt en horeca tot de social mediacampagnes en activaties.

 

Nieuwsgierig geworden? Lees hier meer over het werk van FCB Amsterdam.