Leffe. Vol Leven.

Met deze allereerste Nederlandse merkcampagne positioneert het Belgische abdijbier zich als ultieme verrijking voor mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit.

Leffe start deze week met haar eerste Nederlandse campagne rondom het gedachtegoed ‘Vol Leven’. Hiermee worden bewuste genietmomenten gevierd én verrijkt met Leffe. Vol Leven wordt het komende jaar geladen met TV-commercials, retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor positionering, concept en productie.

Een ode aan het leven
De nieuwe payoff van Leffe – Vol Leven – staat centraal in de geïntegreerde campagne. De betekenis is tweeledig. Vol Leven slaat op het product, de rijke en volle smaak, levend gist, het brouwproces en op de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar Vol Leven slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. Daarmee is Leffe er voor iedereen die van het leven geniet.