KWEKKEBOOM | Commercial Ovenhapjes

Samen met Kwekkeboom hebben we een epische commercial gemaakt om hun nieuwste revolutionaire product te introduceren bij de consument: Kwekkeboom Ovenhapjes. Het is voor het eerst dat Kwekkeboom een nieuw product lanceert met een TV commercial. En terecht! Want zo’n aankondiging verdienen de snacks van Kwekkeboom ook gewoon. Om optimaal in beeld te brengen hoe lekker die nieuwe ovensnacks van Kwekkeboom zijn (en dan in het bijzonder de krokante bitterbal), reisde McCann Amsterdam af naar Stockholm voor een samenwerking met Zweedse regisseur Magnus Renfors van Hobby Film. Renfors maakte een commercial die niet onderdoet voor een trailer van een Hollywood Blockbuster. In de filmische commercial, die onderdeel is van een complete off- en online lanceringscampagne, is op alle details gelet. Close-ups, slow motion, epische muziek, zacht licht…Alles om de krokantheid van de bitterbal te laten zien en de consument het water in de mond te laten lopen. We hebben alles in het werk gesteld om een commercial te maken die niet alleen het unieke product op een voetstuk plaatst, maar het publiek ook overtuigt dat de ovensnacks van Kwekkeboom echt krokant zijn. En dat mag ook wel, want het is Kwekkeboom als allereerste gelukt om een bitterbal te ontwikkelen die krokant uit de oven komt. Écht krokant.

Client

Kwekkeboom is de ultieme combinatie van kwaliteit en traditie. De producten van Kwekkeboom worden altijd met de beste ingrediënten, volgens origineel recept en met de grootste zorg bereid. Daarom zien ze er ook zo lekker uit! Dat geldt zowel voor de bekende croquet als dat mooie assortiment van nieuwe snacks. Kortom, verrassende en smaakvolle kwaliteitssnacks om echt lekker van te genieten.